Wednesday, December 8, 2010

The special 'U'


Darling of mine, how am I supposed to live without you?
  • Awak yang nyanyi bila saya nak tidur. Awak mesti nak nyanyi pakai gitar. Saya suka walaupun suara awak sangat tak sedap masa tu ;)
  • Awak yang cipta lagu cinta untuk saya walaupun saya orang yang ketiga pernah awak cipta. Saya suka jugak ;)
  • Awak yang suka main rambut saya bila saya kata rambut saya rambut rosak. Awak kata okay je ;)
  • Awak yang suka senyum dan peluk saya bila dah lama tak jumpa saya. Kita tahu kita memang ada limited time issue ;)
  • Awak yang pakai deodeoran 'hijau' tu sebab saya suka bau dia. At last, saya suka cium ketiak awak. Wangi, saya suka ;)
  • Awak yang kira timing menstruasi saya sebab awak nak detect bila hari datang. Ini semua sebab saya suka marah tak tentu hala bila nak mens. Even saya sendiri pun tak pernah ambil tahu ;)
  • Awak lah lelaki paling seksi dalam dunia. Awak tahu? Ini semua sebab saya dah pernah ternampak awak awak balik masjid pakai kain pelekat. Kan saya dah suka ;)
  • Awak lah lelaki paling lembab dan pemalu yang pernah saya jumpa. Tapi, sekarang awak dah tak malu. Awak lagi banyak cakap bila jumpa saya. Takpe, saya tetap suka ;)
  • Awak lah lelaki paling risau dan membebel banyak yang pernah saya jumpa. Awak dah macam mak saya. Saya suka ;)
  • Awak lah orang yang paling pelupa yang pernah saya tahu selain datuk saya ;)
  • Awak lah orang yang dengar je saya mengarut,mencarut dan merajuk tak tentu hala. Saya tahu saya teruk ;(
  • Awak lah yang suka membebel sebab saya susah nak type msg & call. Sebenarnya saya suka awak membebel. Saya rasa awak cute ;)
  • Awak lah orang yang susah nak marah saya even perangai saya ni menyakitkan hati. Kan? Kan? Kan?
  • Awak tak pernah lupa saya even kerja awak melambak ;)
  • Awak pernah cakap naik motor tu best sebab banyak angin. Padahal awak suka saya saya peluk awak ;)
  • Awak lah yang pujuk saya bagai nak gila bila saya merajuk. Awak memang tak pandai pujuk tapi at last saya tergelak jugak dengar lawak bodoh awak tu ;)
  • Awak lah yang habiskan makanan yang saya masak even saya masak tak sedap ;)
  • Awak lah yang paksa saya belajar macam mana nai isi minyak sebab saya memang tak suka ambil tahu.
  • Awak lah yang ajar saya bawa kereta. Saya tahu awak nak marah sebab saya penakut. Tapi karang awak marah saya dah taknak belajar ngan awak lagi. Merajuk. Saya tahu awak tahan je high pitch suara tu ;)
  • Awak suka nak kenalkan saya dengan mak awak. Saya yang taknak. Saya takut ;)
  • Awak lah boyfriend saya. Awak lah bestfriend saya. Awak lah partner menyanyi saya. Awak lah wrestler saya. Awak lah hero saya, even saya tahu awak memang tak larat nak angkat saya ;)
  • Saya suka awak dari segala darjah sudut ;) Awak ukur je lah sendiri banyak mana. Sumpah saya sayang awak bejuta juta lemon. Macam yang awak selalu kata tu ;)


4 comments:

  1. babe, so sweet. jelesss wa dah takde sapeee :(

    ReplyDelete
  2. Mija: ehehehe ;D

    Abbie: Alorh, dont worry Abbie.Nanti ada yang charming datang bergolek ;D

    Culy: Wah! gila!

    ReplyDelete